Tämä on kaikille avoin keskustelualue. Muistathan kuitenkin käyttytyä kohteliaasti ja noudattaa netikettiä. Emme hyvksy henkilöön tai yhteisöön kohdistuvia asiattomia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ylläpidon puolesta.

HUOM ! Sivuston teknisestä ylläpidosta vastaava Helka ry on joutunut asettamaan keskustelupalstalle rekisteröintipakon. Tämä johtuu siitä, että ns. spämmirobotit lähettävät keskustelupalstoille häiritseviä mainoksia niin paljon, että ne jopa hidastavat palvelimien toimintaa.

Rekisteröintipakko tarkoittaa sitä, että kuka tahansa sivuston vierailija saa lukea keskusteluja vapaasti, mutta kirjoittaakseen viestin hänen on ensin rekisteröidyttävä sivustolle. 

Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1

AIHE: Roihuvuoren ahdistelijamamu vapautettiin

#5442 11 kuukautta, 2 viikkoa sitten
  • syyllinen vapaaksi
#5443 11 kuukautta, 2 viikkoa sitten
  • Ei täällä enää oikeutta saa
Mies joka esitteli minulle superkaluaan oli keskimittainen, mustat runsaat hiukset, hyvin laiha, rodultaan romaniaan viittaava, vaaleaihoinen. Kaverilla oli musta polkupyörä. Syyttäjä ei ole minua haastatellut enkä ole osannut ottaa häneen yhteyttä, sen verran harvinaisia tällaiset tapaukset ovat elämässäni. Uutinen vapauttamisesta oli käsittämätön, Suomen oikeuslaitos ei enää tunnu pätevältä.
#5447 11 kuukautta, 2 viikkoa sitten
  • Asuuko roihikses
Jos asuu missäpäin,että tietää varoa ja varoittaa lapsia.
#5448 11 kuukautta, 2 viikkoa sitten
  • nlm
Asuuko roihikses kirjoitti:
Jos asuu missäpäin,että tietää varoa ja varoittaa lapsia.

Sun naapurissa. Varo äläkä mene ulos äläkä päästä lapsiasikaan. Sulje netti ettei se tule sieltä kotiisi.

Pientä suhteellisuuden tajua ensi kerralla kiitos!
#5450 11 kuukautta, 2 viikkoa sitten
  • idiootti
Taidat olla superkalun esitteliä itse nim.
  • Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.25 sekuntia